My Lovely Followers

Monday 14 March 2011

Hari Bulu Mata Panjang..

Assalamualaikum w.b.t..


Setelah aku bertungkus lumus membuat persediaan, finally alhamdulillah semua berjalan dengan lancar.. sekarang ni terjalinlah ikatan pertunangan antara aku dengan si dia...hehe 


"Firstly terima kasih banyak-banyak kepada semua ahli keluarga yang telah berkorban membantu saya dalam semua hal.Tak lupe jugak kepada semua yang sudi hadir pada majlis saya semalam...doa kalian amat saya harapkan..love u oulss!!"


Sebenarnya hati aku ni masa tu sangatlah gugup dan takut...entahlah rasa malu giler biler keluar depan semua orang dengan "make-up" yang sangat tebal...fuhhh..OMG..


Maybe perasaan aku aje kot sebab aku ni tak pernah make-up pun biler keluar...hehe kalo g umah orang kawen calitlah sikit2 cume lipstick memang aku xde pakai...hehe tataulah kalo dah kawen nanti teringin nak pakai ker..aku pakailah kot...ngeee~~~


Yang paling tak boleh aku ingat pasal bulu mata "palesu" aku tu..hehe beliau tersangatlah panjang sampaikan aku nak bukak mate pun berat...tapi agak cantiklah aku bile di 'make-up' kan...


Yang paling aku harapkan ikatan ini akan berkekalan hingga ke jinjang pelamin...semoga Allah merestui kami dan berikan kebahagiaan kepada kami...aku hope gak kawan-kawan semua boleh doakan kebahagiaan aku....tengss to all..


Ni sikit-sikit pic semasa majlis aku tu...maaflah gambaunye tak berapa nak cun sebab tak guna photographer pun...Sdn.Bhd. ajer...huhu



Sedang Di make-over oleh kak Siti yang sangat cantik...tengss kak...

Maaflah gambar yg lain xdpt di download buat mase ni...esok luse saye up date lagi yer....


No comments:

Post a Comment