My Lovely Followers

Sunday 6 March 2011

Kerjaku....

Assalamualaikum w.b.t

Bile menjelang pilihan raya biaselah kan kerja datang berebut-rebut tanpa diundang...kalau cite pasal kerja mesti kepenatan dah terbayang kat mata aku ni..hehe tapi biler takde kerja memang sangat boring so, lebih baik banyak kerja dari tak ader kerja...yang bestnyer kerja aku ni selalunyer on-site lah..kerja kat opis ader jugak tapi aku paling suke kerja kat site...walau pun panas2 terik...sampai berkilat-kilat kehitaman muke aku tapi,aku happy...kalo xcaye korang g arr keje on-site...sure best giler+hitam punye cam aku..hehe

Senanye dulu aku xderlah suke sangat dengan kerja cam ni...tataulah nape aku xberape suke tapi,at last kat sini rupenyer rezeki aku...Sebab tulah org2 veteran selalu pesan, jangan terlalu tidak menyukai sesuatu atau seseorang tu sebab selalunyer ape yang kite xsuke,yang itulah kite akan dapat...(leh caye ker???aku pun xsure..ngeh2) tapi maybe ni semua adalah ketentuan dan takdir Nya...yang penting sekarang aku dah ader kerjaya tetap...walau pun masih berada di bawah aku bersyukur sangat2....

Terima kasih aku ucapkan kepada semua yang terlibat dalam menjayakan projek ni...walau pun banyak kritikan yang samar2 aku dengar tapi aku tetap bangga dengan hasil kerja korang...biaulah ape pun orang nak cakap kan...???


This is Mr.Paver..beliau memainkan peranan paling penting untuk jalan kan misi ni...misi???


With the CREW !! sempat gak aku pose dengan tulang belakang projek ni...hehe

Smile...hehe

Nasib baik ade topi tu untuk cover sket muke...kalau xder saye ingat dah hangus muke ni...hehe tengss kepada orang yang memberinya....love u oulss!!

No comments:

Post a Comment