My Lovely Followers

Wednesday 30 March 2011

GAMBAR OH GAMBAR

Assalamualaikum..

Hari ni kat opis aku ade buat sesi ambik gambar untuk majalah Jabatan...huhu memang sangat terujalah aku ni...dahlah memang sangat sukeee amik gambau....dan sangat suke pose untuk bergambau...hahahaha~~~
Setiap unit kena amik gambar...dua sesi plak tu...satu yang formal then satu lagik yang "santai"...huhu ikut jelah cakap En.Fauzan tu...dia yang jadik kepala semua nie..
Tapi senanye bagus jugak buat macam nie...at least masing2 boleh berkumpul dan bermesra....kalo tak asiklah sibuk memanjang...kehkehkeh...
Lagi 1 biler dah bergamba ni lehlah wat kenangan gambau2 tu...nanti biler dah pencen ade gak memory an....
uikss....dah cite sal pencen lak...hahahaha.....
Ok aku rase ni jerlah aku dapat cakap tuk entry kali ni....hope korang ceria2 selalu...LOL <3


Ni semua orang Unit aku...Senanye ade lagi 2 orang..time ni dorg g site....


Hah ni antara Abang2 kat t
opis aku...poyosss!!hehe


En.Usop memang terbaekk!!! sangat spoting~~


Haha...Hj.Ma'dee terpakse layankan aku amik gambo sbb aku pakse....


Double "ayu"....Ayue VS Ayu....


Ni testing je kot....jangan mcm2...suami org beb...hahahaha


No comments:

Post a Comment