My Lovely Followers

Tuesday 5 April 2011

Baby Iman...

Assalamualaikum..

Firstly nak wish tahniah to c's Nor Azlina dan hubby tercinta Saiful kerana telah dikurniakan cahaya mata pertama..Hopefully uolss happy together n forever...amin...

ermmm...sorrylah banyak c's sebab tatau nak pilih hadiah ape...dah rambang mate sesangat bile g kat baby department...At last ini yang menjadi pilihan...itu pun atas nasihat pakar iaitu Puan Raja Zarul Zairin...huhu...tengss to u...

Maybe biase-biase jer tapi IKHLAS dari Cik Yu <3 Cik Lazi...huhu

Tapi bukan nak cakap apelah kan...Budak Iman itu memang tesangatlah TEMBAM....geramnye tengok dia...Mate sepet Comellll....i loiikeee~~~!!huhu


Sorrylah Iman Agak pening lalat tengok gambo ni...
Cik Rosfadila ko yang take dis pic...huhu
 marah dia taw...
Whatever pon Cik Yu hope iman cepat membesar dengan sihat...
Nanti xmo nakal2 taw...
kalo nakal Cik Yu babab karang..hehe (mcmlah Iman paham kan???~~)

Sangatt seronok kawan-kawan semua dah ade Family...
Ade life sendiri...
Aku biler nie????hahaha
Ikut ati aku nak je kawen cepat2...hehe (statement gatal..:p~~) xpe sabar ye kawan2 sume...nanti aku kawenlah jangan risau...
juz wait..hehehe 
lom ade baby dapat dukong Iman pon jadiklah...


Ade tokoh jadik ibu kan aku ni???hahaha pe-rah-sannn...
Ok thats all..
nanti aku update lg k...
take care...
LOL.. <3

No comments:

Post a Comment